سفارش تبلیغ
صبا ویژن

مد یافت چیست؟

حتما تا کنون اصطلاح مد پایدار به گوشتان خورده باشد و فایده هایش را میدانید اما اینجا یک توضیح کوتاه در مورد آن  میدهیم تا مقدمه ای باشد برای ورود به بحث "ری دیزاین کردن محصولات اوساکفاشی" که میخواهیم دراین مطلب به آن بپردازیم.
مد پایدار چیست؟حفظ محیط زیست مساله ای است  که فکر همه را به خود مشغول کرده و امروز یکی از دغدغه های  اصلی به حساب می آید.مفهوم پایداری در طراحی,به پایداری منابع زیست محیطی اشاره کرده و یک سبک خاص از طراحی را در بردارد که بر پایه ی منابع اقتصادی,اجتماعی و زیست محیطی بنا شده است. صنعت مد و تولید پوشاک از آلوده ترین صنعت های جهان محسوب می شود لذا برخی شرکت های تولیدی پوشاک(خصوصا در کشور های پیشرفته تر)بر آن شدند که فعالیت های خود را به سمت حفاظت از محیط زیست و پایداری پیش ببرند و اساس کار مد پایدار را از اهداف خود قرار داده اند.
https://ossakafash.com/
مد پایداردر زمینه ی تولید و مصرف پوشاک هفت اصل مهم را دربر میگیرد که یکی از این اصول مهم, "تعمیر,طراحی مجدد و بازیافت" است.طبق این اصل وقتی لباس کمی پاره یا پوسیده و یا حتی دمده می شود میتواند توسط خیاط یا خودتان تعمیر شود و یا حتی از آن یک لباس دیگر تولید کرد.
از لازمه های مد پایدار آن است که هنگام خرید دقت کنید کالایی را خریداری کنید که از نظر طراحی و کیفیت مدت طولانی قابل استفاده باشد.محصولات چرمی اوسا کفاش این ویژگی را دارند و شما برای مدت طولانی می توانید از آن ها استفاده کنید.اما ممکن است برای مثال روی کیف چرمی خوشرنگ شما لکه ای بوجود آمده باشد که باعث شود دیگر قابل استفاده نباشد و یا پاره شده باشد,در چنین شرایطی از آن ناامید نشوید.دست به کار شوید و با خلق اثری جدید جان تازه ای به آن ببخشید.آن را به کالایی تبدیل کنید که میتواند روزهای خوش جدیدی را همراهتان باشد و در خاطراتتان سهیم شود.شما مهمترین ماده ی اولیه ی ساخت یک اکسسوری چرمی زیبا یعنی چرم مرغوب طبیعی را در اختیار دارید.پس شروع کنید.
 متناسب با انتخاب اینکه می خواهید نتیجه ی هنرتان یک کیف دستی کوچکتر,یک کیف پول و یا هرچیز دیگری باشد...الگویش را از اینترنت بجویید.البته که به تجهیزات ساده ای هم برای دوخت و دوز نیاز دارید که تهیه ی آن ها کار ساده ای است.فراموش نکنید که شما وقت و پولتان را صرف کاری می کنید که نتیجه اش بسیار ارزشمندتر است.چرا که هم یک اثر هنری است و هم  اقدامی در جهت حفظ محیط زیست انجام شده  و مهمتر اینکه صرفه ی اقتصادی دارد.چرا که قطعا شما با پرداخت هزینه ی کمتری نسبت به زمانی که برای مثال قصد خرید یک کیف پول جدید دارید می بایست پرداخت می کردید,حالا یک کیف پول دارید که باهنر دست خودتان و دقیقا متناسب با سلیقه تان تهیه شده است. مهم تر اینکه تولدی دوباره از همان کیفی است که دوستش داشتید و خاطرات خوش زیادی از روزهای زندگیتان با آن دارید.
https://ossakafash.com/
هنرتان را نشان دهید و بی مهابا طراحی خاص خودتان را داشته باشید.میتوانید از پارچه های بادوام مثل ترمه  برای زینت بخشی به چرمتان استفاده کنید و یا اگر نقاش خوبی هستید روی چرمتان را طراحی کنید.از دکمه ها و گیره های فلزی خوشرنگ و متفاوت استفاده کنید.جواهردوزی و یا گلدوزی هم میتوانند گزینه های مناسبی باشند.شاید انتخاب شما یک کیف ساده ی شیک باشد,مهم سلیقه ی شماست.اما به هیچ وجه از چرمینه های اوساکفاشی ناامید نشوید. خوش ذوق باشید و خلاق.


 https://ossakafash.com/