سفارش تبلیغ
صبا ویژن

بهترین نوع صندل را انتخاب کنید!

زمانی که دمای هوا از سردی رو به گرمی میرود بهتر است بوت و نیم بوت خود را کنار بگذاریم و شروع به پوشیدن کفش های جلو باز و آزاد کنیم و بهترین نوع پا پوش برای این دوران صندل های از جنس چرم است تا هم از پا در برابر عوامل محیطی مراقبت کند و هم زیبایی خاصی به استایل ما بدهد.
این نکته را باید در نظر بگیرید که پوشیدن صندل ها را فقط باید در مکان های دوستانه و غیر رسمی استفاده کنید و از پوشیدن این نوع کفش در محیط های رسمی و جلسات جدا خودداری کنید.
در این مقاله که با همت تیم تولید محتوای اوساکفاش تهیه و تنظیم گردید راهنمایی خرید بهترین صندل  موجب آسیب رسیدن به پا نشود را بررسی میکنیم.
صندل برای بانوان بسیار متوع است از پاشنه بلند و لژ دار گرفته تا تخت و طبی ولی صندل برای آقایان بسیار محدود می باشد.
صندل های تخت زنانه بدون پاشنه است و راه رفتن در آن بسیار راحت است.
صندل زنانه لژدار اکثرا جلو باز بوده و چون زیره آن ها تخت است راه رفتن با آن بسیار راحت است.
صندل زنانه پاشنه بلند بسیار زیبا و شیک است و بیشتر برای مراسم استفاده میشود و پاشنه آن در سایز های مختلفی میتواند باشد.
صندل ها بیشتر برای جلوگیری از تعرق پا در زمان های که بسیار هوا گرم است مورد استفاده قرار میگیرد و باید صندلی مناسب استفاده کنیم تا از درد ها و بیماری های مانند میخچه، پینه، زانو درد، درد ساق پا و ... جلوگیری شود. 
پوشش صندل باید به نوعی باشد که از ضربه به انگشتان و مچ و همچنین کف پا جلوگیری کند و از آن محافظت کند.
جنس بند های که روی صندل استفاده میشود باید حتما از چرم باشد تا از بیماری هایممکن و تاول زدن روی پا جلوگیری کند و به نوعی روی صندل را پوشانده باشد که پا در آن ثابت باشد و در کفش نلغزد.
همچنین صندل را که انتخاب میکنید باید بندی روی مچ پا داشته باشد که از آن محافظت کند.
کفی صندل باید به گونه ای باشد که نه خیلی سفت باشد و نه خیلی نرم که به پا اسیب برساند بهتر است زیره صندل قابل انعطاف باشد تا به کف پا آسیبی نرسد و بهترین نوع صندل های است که در آن از کفی های طبی استفاده شده باشد.
زیره صندل باید از جنسی باشد که سبک و عایق مناسبی برای محافظت از پا در برابر حرارت های ناشی از سطح زمین باشد و همچنین غیر قابل سایش و شکستن باشد و همچنین امکان لیز خوردن نداشته باشد.
در انتخاب صندل باید به طول و عرض و همچنین قوس پا توجه شود تا در آن کاملا احساس راحتی کنید. اما مهم ترین نکته برای خرید صندل نوع فعالیتی است که میخواهید با آن  انجام دهید پس با توجه به نوع استفاده صندل مناسبی را برای خود انتخاب کنید تا از تابستان و هوای مناسب با پوشیدن بهترین نوع صندل میتوانید از قلب دومتان به خوبی مراقبت کنید و همچنین به مکان های که در روزمره به آن ها رفتو آمد دارید بسیار لذت بخش تر میشود.

 https://ossakafash.com/